Bästa laget! ♥

Kom då precis hem från Skånsta, är jätte glad och stolt över vårt lag som tagit oss tillsammans ända till final. Och dessutom vinner hela alltihopa!! :D Vi mötte Gladö RS och Sundby RK, alla kämpade så gott de kunde, men vi lyckades hålla oss på minst fel. Därav vinsten.YAY! Toppenavslutningn på mina ponnycups år. Jag får ju då inte vara med nästa år, hoppas verkligen att det kommer gå lika bra för de andra som kommer vara med, och att de lär sig lika mycket som jag har gjort. Dessutom att de kommer ha lika kul!
Tillbaka till idag. Jag hade Max, en ganska seg C-ponny som tycker det är kul att hoppa men kan va lite feg, men han brydde sig inte alls idag. Men gud så seg han var, men jag förstår honom endå. Vi var ju tre klubbar där idag, alltså tre olika ryttare skulle rida på honom. Och jag red dessutom i sista gruppen, så då hade han redan gått två gånger med andra ryttare. Men han kämpade väl ;) Var nära till stopp flera gånger, gick såå långsamt. Men vi tog oss runt felfria! Söta ponny! ♥ Han var jätte go och gullig ;) 

Jag och Max över sista hindert, vi var ganska slut båda två, men tror han var tröttare ;) 
Dagen slutade i alla fall med att Roo tjejerna åkte hem med varsin sånnhär!
:D // Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0