Bra dag!

Dagen började bra med att det var jätte bra väder! Hade precis regnat och solen sken, helt underbart! 
Sen var det en ganska chilldag i skolan, väntade på att börja med NP i nästan en timme, skrev det. Sen skrev jag klart so provet, hade en halvtimmes lektion innan lunch. Sen hade vi bara en lektion till innan vi slutade. Då gick jag och jossan till centrum och köpte jordgubbar och jag köpte en present till en kompis. Bella skulle hem och hämta en påse till tävlingen på söndag, så vi möttes sen vi stationen. Hoppträningen gick jätte bra, är super nöjd! Vi red ute också :D Framridningen var lite stel somvanligt, men det var bra endå. Under hoppningen så gick det jätte bra! Jag satt bättre och det var oftast rätt tempo hela tiden, i vissa svängar blev det lite segare. Men det är okej på träning, inte på tävling ;) 

Idag efter lektionen♥
Nu ska jag fixa disken sen gå och lägga mig, hehe. Tidig fredag idag! Men är galet trött, sen måste jag verkligen sova ordentligt med tanke på att jag ska till stallet imorgon, sen hitta på ngt på eftermiddagen, sen tävla på söndag ( uppstigning 04:30 ), måndag fixa i stallet ( Roo ) och kanske rida Liam. På tisdag sen så blir det en ännu tidigare morgon, vet inte än vilken tid jag måste upp. Men vi ska i alla fall till Siggesta på Värmdö.
Så uppdateringen är kanske inte på topp men så blir det ;) Godnatt!! // Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0