Fixar in för tävlingen

Nu hållar jag på att puttsa mina skor, igen, packar om osv inför imorron! Om inte så lång tid ska jag fixa mat för att sedan ta bussen till stallet. När jag kommer till stallet ska jag börja med att smörja Comet sadel och fixa allt annat så att han kan stå så länge som möjligt i hagen innan jag tar in honom. Tycker att det är viktigt att han får stå ute så mycket som möjlig! Han verkligen älskar att vara ute, fick inte vara ute i hagen i går och kommer inte att få vara ute i hagen imorron.
När jag tagit in Comet ska jag ryckta honom ordentligt, skritta ut och jogga Comet lite baracka tillsamans med Tilda i super fint väder! :)

image description

//Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0