Fredagen

I fredags så var det en riktig stalldag för mig! 
Först så red jag och en kompis ut barbacka i skogen, super mysigt! Liam tyckte det var super kul, men ganska äckligt med alla vattenpölar. Men gud vad stolt han blev sen när han hoppade över ett nersluttande dike med vatten i! ;) Jag åkte till stallet klockan åtta och kom hem vi elva, jag fixade massa saker i stallet och var ganska långsam.
Vid två satte jag ig på bussen till Roo för att hoppträna på Dixie. Det gick bra, framridningen var stel och hon ville inte riktigt lyssna när vi flyttade dom. Annars var hon pigg och frammåt. Och var hyfsat snabb med att öka och minska. Själva hoppnignen är jag jätte nöjd med, jag rätade upp mig mer och vi hade ett bra tempo! Så jag blev jätte taggad inför tävlingen som då tyvärr inte blev av. Men det kommer fler tävlingar :P Efter det så stannade jag kvar till nio, sluade rida halv sex, för jag fixade alla saker som skulle fixas till idag. Men det var ganska kul endå :P 
När jag kom hem så blev det middag sen smörjning av skor. Somna nog halv tolv, lite för sent dock :( 
Men nu ska jag fortsätta plugga, så jag kanske hinner klart idag. Heeejdå // Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0