Heeej igen!

Nu sitter jag i soffan och taggar för Ice Age 3!
Den är riktigt kul faktiskt, i alla fall om man inte tittar på den så ofta! 
Sen somvanligt måste jag plugga..trååkigt! Men så är det. Blir lite so rep inför sista frågan på ett geografi prov som jag ska skriva klart imorgon. Skulle gjort klart det vecka 13 igentligen men hann inte. Så nu har jag bara en fråga kvar! :D Känner mig snabb på att skriva,hehe, men det är skönt att vi har en sånn snäll mentor till lärare, att han låter oss skriva klart sedan :) Det är ju  också ett engelska NP imorgon! :S Skriv delen, nervös.. Gramatiken sitter inte riktgit. Så det får jag kolla lite på ikväll också. I pauserna på filmen såklart! // Mathilda
Juste, kommer ett litet tidsinställt senare om hur det gick på ridningen i veckan.

Kommentarer
Postat av: Amanda & Hanna

Fin blogg!

Hoppas du får en bra dag :)

Kram!

2012-04-26 @ 20:23:39
URL: http://mandaochhannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0