Inväntar släckten

Om ungefär en timme kommer min släckt hit för att fira mig! Helt galet, haha. Nej men det är jätte kul när dom kommer, för vi träffas inte speciellt ofta. Vilket är välldigt tråkigt, men då får man passa på på födelsedagar ;) 
Älskar födelsedagar! Sålänge det inte är min, haha. Uppmärksamheten är inte alltid kul, det är roligare att se någon annan göra bort sig lite grann, än att man själv gör det. Tråkigt nog är det ju så, i alla fall för mig ;)
Alltid att man säger " Det kommer bli sååå pinsamt sen!" "Nejdå inte alls!" När 'nejdå' personen sen fyller år kommer det låta " Gud vad pinsamt, tänk om jag spiller på någon!"
Alltid är det så, eller? :) 

En bild jag tog när mina vänner precis åkt hem. :) // Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0