Min dag :)

Jag har hunnit med ganska mycket saker idag tycker jag! Även fast jag vaknade halv elva imorse pga att min yngsta kusin ringde och frågade om vi kunde göra något. Halv tolv åkte jag till stallet. Min kusin följde med, så jag red inte alls länge. Sen tog vi bussen hem, som vi var extremt nära på att missa :O Vi typ fikade när vi kom hem och spelade massa spel som jag inte spelat på jag vet inte hur länge! Det var faktiskt ganska kul att göra det igen, haha! När hon åkt hem så var jag ute och joggade med min andra kusin, hennes storebror. Efter det så har jag typ slappat framför datan. Vilket jag egentligen inte borde gjort, eftersom jag har galet mycket plugg som ni vet. Sen så är resten av lovet fullbokat. Stallet kl åtta på morgonen imorgon, efter det ska jag åka till Roo och hoppträna och fixa massa saker inför tävlingen på lördag. Uppstigning klockan fyra sen på lördagen, kommer antagligen komma hem ganska sent. På söndagen sen så är det ponny-cups final på skånsta klockan tio. Kanske hinner med något plugg på söndag eftermiddag, men det känns som att man kommer vara ganska slut då. Men det kommer bli ett roligt slut på lovet i alla fall!  Det är jag glad för :) Förlåt men det blir ingen bild denna gång, får bli någon annan dag. Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon! Godnatt! // Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0