Några snabba svar :)

Här tänkte jag svara på några små frågor, hoppas det är kul att kolla igenom! :D

VILKEN KLASS GÅR DU I NU?
9an :D

HAR DU ETT FÖRHÅLLANDE?
Nää..tyvärr inte ;)

DIN ABSOLUTA FAVORITSERIE?
Vampire Diaries, galet bra!
( jag låter jossans svar stå kvar! ;) )

HUR FIXAR DU DIG INFÖR EN VANLIG SKOLDAG?
Tar alltid på mig kläderna sen går jag och typ sminkar mig. Efter det äter jag lite frukost och borstar tänderna innan jag går till bussen. Tar ca 50 min ;)

DIN FAVORITBLOGGARE?
Jag vet inte riktigt. Jag gillar ganska många bloggar, men har inte någon favvorit just nu.

GRÅTER DU OFTA?
Inte nödväntigtvis, men det händer.

SENASTE LÅTEN DU LYSSNADE PÅ?
Tror det var Liviu Hodor Feat. Mona - Sweet love :D 


HUR VAR DU SOM PERSON FÖR 1 ÅR SEDAN?
Inte så stor skillnad tycker jag från nu, kanske något osocialare, hehe.

EN DAG DU ALLTID KOMMER ATT MINNAS?
Dagen jag fick reda på att jag skulle få fortsätta hoppträna Dixie i iallafall nästan ett halvår till :'D

NÅGOT SOM UPPRÖR DIG?
Tjafs och bråk!

VAD GÖR DU JUST NU?
Svarat på några frågor ;)

Såå! Hoppas ni kanske kommer med fler frågor till oss alla tre, bara att komentera eller maila [email protected]
Kraaam! // Matihlda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0