På väg till Roo :D!

Nu sitter jag på bussen påväg till Roo Gård! Jag är super taggad för dagens hoppträning på min lilla älskling som jag även ska starta i sollentuna imorgon. Så himmla taggad! När jag hoppat klart ikväll så kommer jag borsta min häst så noga som möjligt så hon är ren, sen smörja hennes saker. Måste även fixa massa andra saker, typ som. Hönät, martingal, transportskydd, borstar, hink, extra tyglar, extra sadeljord, extra schabrak, benskydd, grimmskaft. Ja, det är en hel del, och jag har säkert missat ganska mycket också. Så det kommer bli en sen kväll i stallet och hemma. Men det gör inte så mycket faktiskt, för det är så himmla kul att åka ut och tävla :D 
Kommer antagligen bli en ganska kass uppdatering, eftersom alla på den här bloggen ska iväg imorgon. 
Kommer berätta hur det gick med allt ridande sen. Kram! // Mathilda 

Min bebis när vi släppte ut dom på bete efter sista lokaltävlingen innan förra sommaren ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0