Resultaten

Igår var vi ju i Väsby som Jossan också skrev! ;) 
Det var jätte fint väder och det var en trevligt tävlingsplats tycker jag! Skulle appsolut vilja åka dit igen. 
Jag red en Lätt D och en Lätt D+5. På Clear rounden ( Lätt D ) så kom jag felfri. Men slog i hinder fyra, men bommen låg kvar somtur va! I Lätt D+5 så rev jag tvåan, men det var för att galoppen var för dålig och jag lät henne bli för lång. Det var även samma hinder vi slog i förra klassen.
Men jag är nöjd med igår! Arg på mig själv för att jag inte red som jag borde gjort. Men det var våran första utetävling för iår, tror det var våran första tävling sen maskeradhoppningen förra året. Kommer inte ihåg, hehe ;) Så jag är endå nöjd. Nu på tisdag ska vi ju till Siggesta på Div 3. Hoppas det går bättre! Där är det ju stil också, inte min starkaste sida direkt. Men jag är super taggad!
Ska försöka vara lite mer flitig med uppdateringen i fortsättningen ;)
Sissta hindret i grunden på Lätt D+5
Jag och Dixe efter sista klassen :) // Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0