Snaaaark!!

Asså, jaa. Att jag skriver ett inlägg nu, när jag egentligen borde vara på tävlingsplatsen, är ju ganska konstigt! Men tror alla har märkt att det är snökaos ute :S Så vi på Roo kom inte iväg till tävlingen idag, det var tråkigt, men jag hoppar hellre över en tävling än att råka hamna i en olycka med hästar och allt! 
Så jag red Dixie här hemma istället. Jag försökte mjuka upp henne lite, det gick väl bra ibland. Jag hade inte riktigt orken att jobba henne, sen så är hon extremt stel. Och hon jobbade aldrig med bakbenen riktigt, men det gör hon inte speciellt ofta, hon gjorde det lite grann idag. Så jag är glad för det lilla! :D Men somsagt, så var det inte länge. 
Men jag är jätte glad för att fått rida henne i alla fall! Skulle vilja rida för Cajsa ( min ridinstruktör ) på henne, så att hon kan berätta mer hur jag ska göra. Det var det jag gjorde i stallet idag, när jag kom hem var jag inte alls torr, typ genomblöt. Hoppas det smällter snabbt nu! 
Här är min bebis i hagen idag. Hon var inte så taggad på att gå ut faktiskt.
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0