So och äckel väder!

Sitter just nu på so lektionen, sååå tråkigt. Vi har historia och jag skriver just nu om kalla kriget. Vi har lunch om typ tio minuter, så borde ju skriva i boken och inte här. Men så blev det inte ;)
Man blir inte mer taggad pga vädret, snö och regn.. Jag som ville rida ute idag! Men det blir förhoppningsvis en inne lektion till. Även fast jag vill rida ute så vill jag inte göra det i det här vädret. Jätte taggad för hopplektionen i alla fall :D Hoppning med Dixan ;) <3
Efter lektionen kommer ju då Jossan, Bella, Johanna och förhoppningsvis Cajsa hem till mig. Överaskningen de gjort åt mig vill jag ha reda på nuuuuu!
Ni får också reda på det sen ;) Antagligen imorgon :D // Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0