Världens bästa tjejer!

Vi hade jätte trvligt igår, tyckte i alla fall jag! Och det hoppas jag dom också hade. Vi kom hem till mig på fredags kvällen typ åt och fixade lite saker. Sen hämtade vi Cajsa och när jag kommer hem så står världens snyggaste och godaste tårta på bordet som dom fixat till mig! :D
Känner att jag har världens bästa vänner!
Senare, typ vid tolv kollade vi på Mirrors. Den var jätte creepy men endå inte. Erkänner att jag blundande då och då, men det var nog bara bra. För att bli av med det läskiga från skräckisen sen så satte vi på en komedi, Bad teacher tror jag den heter. Den var bra! Men såg nog mindre än halva, sen somnade jag :S HAha! Asså, jag är hopplös med det, jag somar alltid när vi kollar på film! Läskiga filmer kan jag hålla mig vaken på, men andra..det är jätte svårt. Räcker med att jag lutar huvudet åt sidan så sover jag typ.
Men vi sov någon timme efter det i alla fall. Idag så tog vi det mest lungt spelade kort typ :D Var ute en liten stund, hade trevligt :) 
Tänkte lägga ut lite bilder sen kanske, lovar inte. Beror på om jag hinner. Men jag ska satsa på det! :D Nu ska jag sova så jag inte är jätte bitchig imorgon, hehe. Godnatt! // Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0