Våt springtur!

Sitter just nu och väntar på att maten ska bli klar. Har precis kommit hem från min lilla springtur i skogen, tillsamans med min bror och farmors hund Tassa. Hon tyckte det var välldigt mycket som luktade gott, så när hon inte fick följa efter så blev hon lite gnällig. Men annars gick det bra. Det var dock extremt blött på ett ställe, så jag sprang resten av vägen hem med dyngsura skor! Jag skojar inte, dom var inte mysiga ;) Så mina fötter var ganska våta när jag kom hem. Men det var skönt med en liten springtur!
Nu blir det plugg sen lite efterlängtad sömn. Godnatt på er sedan! // Mathilda
Min söta katt, Findus, som jag fotade lite på för någon dag sedan. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0