Bussar..

Bussarna till stallet går så himla sällan. Ibland så går de typ en gång i timmen, men sen är det ett uppehåll på ca 2 timmar eller mer. Det är alltid då man egentligen skulle villja åka buss. På helgerna går det tex en buss hem 14:49 och nästa 17:19. Det är 2,5 timmar imellan dem. Man blir så irriterad på att det går så sällan.
Men vad skulle man göra utan dem? Utan bussarna skulle man inte ens kunna ta sig till stallet utan skjuts. Då skulle jag inte kunna vara lika mycket i stallet som jag är nu. Liksom no way att mina föräldrar skulle köra mig till och hem från stallet 6-7 dagar i veckan. Det är ändå minst 20 minuters åktur.
Så jag är väldigt glad att det finns bussar men det skulle inte skada om de åkte lite oftare!

Bussen fast åt fel håll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0