Goddag ;)

Nu behövde jag inte säga godmorgon i alla fall! :D Haha. Jag vaknade för ca en timme sedan, var välldigt skönt att sova :) Jag kännde mig lite febrig när jag vaknade, men när jag gick ner för att hämta frukost så tyckte jag att det hade gått över, och jag hade rätt! :D Hade ingen feber, klarade mig med typ en grad men endå! Det är går åt rätt håll iaf! :D 
Mina planer för idag är att bara ta det lugnt, plugga lite grann. Ska bli frisk nu. Asså helt utan förvarning så får jag värsta feber attackerna, eller hur man ska säga. Det är inte OK! ;) 
Halv fyra sedan så ska jag kolla på Grand-prix hoppningen på Göteborgs horse show!! :D http://www.tv.nu/p/12022615301755svt1 ;) 
Det kommer lite bilder senare idag tror jag, hehe om jag orkar och kommer ihåg :) Tänkte skriva lite om mig osv..
Jossan är i stallet hos sin bebis Chrillan just nu, fram till typ fem. Så ni får väl stå ut med mig en stund ;) Bella är också i stallet och rider en häst som heter Natte. Eller han heter egentligen något annat, men det kan jag inte riktigt stava, hehe :P 
Tråkigt att jag var tvungen att bli sjuk igen.. Annars hade jag med säkerhet också vart i stallet nu och ridit Liam med en kompis. Det är så mycket bättre väder idag också, suck ;) 
Ska försöka hitta nå roligare gubbar istället för " :) " men jag är hyfsat ny på det här, så har ingen aning om hur man gör, hehe ;)
Inga bilder den här gången heller, men det kommer sedan somsagt. Ha det bra så länge! Kramiz! // Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0