Hemma med plugg

Ja, idag är jag hemma igen. Men imorgon ska jag till skolan. Det betyder alltså att jag måste göra klart allt plugg som jag har hemma till imorgon *suck*. Men ska faktist bli kul att gå till skolan nu när man har varit hemma typ två veckor, får ju träffa levande människor!
   Problemet är bara att jag är väldigt dålig på att plugga och jag hittar gärna massa saker som är mycket bättre att göra. Dock brukar det sluta med att jag får tokplugga och sitta hela natten sen. Det funkar ju inte riktigt, framförallt inte när man har varit sjuk. Så för att jag ska vara så pigg och firsk som möjligt imorgon måste jag ha gjort alla mina läxor. Annars kommer jag inte orka eller få rida.

Men jag har då kommit på lösningen på mitt problem och beslutat mig för att jag inte får sitta vid datan, tvn eller hålla på med mobilen tills jag är klar med alla mina läxor.

Kommer att vara grymt tråkigt men så får det bli. För sen när jag är klar med allt kan jag slappa hur mycket som hellst utan att ha några läxor som ligger och väntar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0