Lov, eller?

Nu är det första dagen på lovet. Men för mig känns det inte riktigt som om jag har lov. Allt kommer att vara som vanligt ändå. Jag kommer att åka till stallet nästan varje dag och vara tvungen att plugga nästan varje dag då jag har missat så mycket när jag var sjuk...
Men får försöka göra det bästa av det! Ska verkligen försöka plugga mycket nu i början av ölovet så jag kan slappa i slutet. Behöver riktig vila och inte vila för att jag är sjuk.

Känns som mig det här lovet ;)


Snart ska jag äta och sedan blir det bussen till stallet. Tänkte skritta ganska mycket idag efter som Chrillan stått i två veckor då jag har varit sjuk. Men jag ser att det snöar ute vilket jag inte tycker om! Det är inte mysigt att skritta ute om man får snö på sig och jag vill ha vår nu.

//Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0