Mys, hårt jobb och vind

Det är typ det som dagen i stallet bestod av. När jag skulle hämta älsklingen i hagen gnäggade hon. Blev varm i hela hjärtat, min fina älskling<3 
Efter som att hon har stått så hade hon fällde hon en massa. Så jag tror att jag stog och rycktade 1 och 1/5 timme. Jag stog i stallgången så att inte allt hår skulle hamna i boxen och la ut lite mat så hon skulle kunna äta insläpps maten ändå. Det blev mycket hår och jag han knappt få bort allt.

När jag skulle rida snöade det inte längre, men det blåste storm! Så jag bestämmde mig för att inte skritta ute då Chrillan bara blev spänd och red lite i ridhuset. Ett tag lät det som taket skulle blåsa av men det slutade ganska snart och Chrillan brydde sig inte. Hon var fin i skritten men väldigt stretig i traven. I slutet gick hon bra så jag är nöjd!

// Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0