Natti natt!

Som Jossan precis skrev så är det väl dags att sova snart, om man vill va hyffsat pigg till imorgon :) 
Har vart hemma idag, så har tagit det ganska lugnt. Vill blir frisk nu! Efter ca tre veckor så har man börjat ledsna ;) 
Jag var iaf uppe i stallet en stund idag, och träffa sötaste hästen Liam.
Det är inte okej att kopiera bilderna från bloggen!
Har inte kunnat rida honom på hur länge som helst eftersom jag vart sjuk, men idagså! Tog bara en liten lugn tur runt gården, det var super myyysigt ;)
Så min dag har varit lugn, med lite plugg och stallet.
Men imorn äre skola igen, inte taggad. Men men.. det kommer man ju inte undan. 
Så nu ska jag sova om jag ens vill orka upp ur sängen imorn ;) Kramiz! 
// Mathilda 
PS! det är inte okej att kopiera bilderna vi lägger upp här, snälla respectera det :) Taack! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0