Sjukling :(

Som rubriken säger så lyckades jag inte riktigt att hålla mig frisk :( Kom hem från stallet med 39 graders feber, det känndes inte bra. Kan inte rida lilla skrutt Liam imorn då tyvärr. Men det gick jätte bra med skruttis idag i alla fall, vi tog det lite lugnt. Red ute en stund sen avslutade i ridhuset, men det blåste som s*tan, ridhus väggarna/taket lät helt galet. Pinnar skrapade mot väggen och grejer. Men Liam var lugn endå, fina lilla ponnyn :) Men jag hoppas verkligen att jag blir frisk till tisdagens dressyr lektion! :) 
Har precis kollat på Göteborgs horse show, man blir ju inte lite avundsjuk, nej nej ;) 
Ser så sjuukt lätt ut för vissa ryttare, men känns helt omöjligt att göra. 
Förlåt, men det kommer ingen bild idag, fotade inget i stallet, sen så orkar jag inte tyvärr. Är helt slut verkligen :O
Nu sitter jag i sängen som vanligt, snart dags att sova! :D Hoppas bara att jag lyckas somna också ;)
Förlåt för att vi inte skrivit något om oss själva än, men det kommer! :D Lovar ;)
Juste! Haha, det jag skrev imorse, om vad jag skulle göra idag, stämde sen inte riktigt ;) Blev ingen frukost eller plugg.. ;) Istället så blev det film med lillebror, damsugning av huset, en liten lunch, stallet, sen kom jag hem och typ dog i soffan med feber och fyra filtar ;) 
Det var min lördag! :D Hehe, kanske inte världens roligaste inlägg, men förhoppningsvis blir det bättre när man kommer in i det ;) 
Men nu får ni ha det bra! :D Och bli inte sjuka som mig, det är tråkigt ;) Godnatt på er sedan! // Mathilda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0