Sportlov! :D

Äntligen, efter ett efterlängtat ridpass så sitter man nu hemma i sängen med datan i knät och har ett helt lov framför sig! :D Gud så jag har längtat efter det, även fast jag varit hemma typ välldigt mycket eftersom jag är sjuk, men endå! Det är inte samma sak :) 
Men jag var ju då i skolan idag, inte för att jag gjorde så mycket :O Det var ganska tråkigt, slutade 13:20, sen väntade vi i typ en timme på bussen till stallet. Det gick inte så jätte bra att rida tyvär, men men, det är bara att fortsätta träna på det man måste träna på! :D Annars lär man ju sig inget, tycker jag ;) 
Den där brune saken är hästen som jag tränade med idag, han är välldigt trevlig :P Så himla söt, har hopptränat honom i några veckor nu. Det går för det mesta frammåt, men inte alltid! Han är typ svår, enligt mig. Men jag lär mig hela tiden något nytt, så det är helt okej :p Så det var ju lite grann om ridningen, kommer inte på så mycket mer att skriva nu men :P 
Mitt sportlov kommer iaf för det mesta handla om hästar och vänner. Men måste ju få in lite plugg också tyvärr :P 
Men det kommer bli välldigt trevligt! :D 

Just nu sitter jag och snackar med min kusin, Erik, och en gammal klasskompis, Axel. Det är ganska underhållande, då jag försöker lyssna på vad det är de tittar på :PpP 
Men jag skriver kanske lite mer senare, hehe. Ha det gött! ;) // Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0