April barnen!

Liam och Formosa fyller år under påsklovet! Liam fyller år på söndag vecka 14 och Formosa fyller år torsdagen vecka 15. Liam fyller 17 medans Formosa fyller 11. Hejja April barnen! Även jag fyller år i April, men inte förrän den 23:e ;)
Jag sitter ju då och funderar på vad jag ska hitta på till pållarna, självklart kommer dom att få massa morötter eller så. Men tänkte även köpa något till Liam. Möjligtvis ett täcke.
Det svarta är ett vanligt fleèce täcke för 199kr. Det rutiga är mer ett svettäcke för 299kr.
Och jag vet att han behöver ett svettäcke, värsta besluts ångesten här alltså! :O
Han skulle vara så gullig i båda täckena.
Nu ska jag i alla fall sova på saken, sen tagga för att packa halva dan imorgon. Har studiedag och en hel veckas packning att fixa ;)  Det tar tid. Natti! // Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0