De tre ridpasssen!

Hoppträningen
Jag hoppade Kalle och det gick inte alls bra.. Det var fyra tittiga hinder på mitten av ridbanan och två av dem hade vi aldrig haft med förut för att träna hästarna inför tävlingssesongen. De som vi aldrig haft förut var hinder med ett liggunderlag under, den ena en orange och den andra en grön (typ neonfärger). Vi han inte hoppa så mycket för att det var många hästar som kolla de på dem vilket inte var konstigt.

Comet
Först skrittade jag ut runt gården och sedan red jag lite på utevolten. Så glad att det går att rida där nu! Comet var jätte fin lugn, mjuk och allt. Helt underbar ritt! Känndes bra med bra pass efter hoppträningen.

Chrillan
Henne red jag barbacka på ute volten. Det var super mysigt! Hon var också fin och mjuk, blev dock lite springig en stund men sedan lugnade hon ner sig igen. Jag tror att hon blev lite springig för att hon såg en annan häst som fick gå hem.

//Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0