Dixie!♥

Berättade ju tidigare idag att det var km-kval idag. Det gick inte speciellt bra, men jag är nöjd endå :) Fråga mig inte varför, en annan skulle kanske inte vara det. Men på något sätt så är jag det i alla fall :D 
Lena kom fram till mig efter tävlingen och pratade med mig om Gilbert. Hon sa att hon och Cajsa hade pratat lite, de funderade på att Gilbert kanske har ont i sina hovar. Han hade nämligen fong i sommras :( Stackaren. Så dom tror att det kanske gör ont i hovarna när han hoppar, speciellt högre hinder. För han har aldrig öronen frammåt när han landar efter språnget.  Så dom tänkte att han skulle få jobba lite mer dressyr nu och vila lite från sånn hoppning, så kan han vara med ibland. Och då börjar jag ju genast fundera på vem jag ska ha? :O Jag hade verkligen ingen aning, nästan alla var ju upptagna. Sen säger Lena då, att de tänkt att jag ska få fortsätta med Dixie, i alla fall under vårterminen! :D Jag blev så himla glad! När jag såg bella så sa jag det till henne, sen började jag typ gråta. Hehe. Hon tycker nog att jag är lite knasig som gråter, men jag blev glad :D Grattis till fina bella också! En andra plats till henne i andra klassen :D
Älsklings ponnyn förra våren tror jag att det var :) // Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0