Dressyren idag

Den gick helt okej. Jag hade Comet och vi tränade lite på saker som kan komma i dressyrprogram. Jag gillar att fastna när hästen är lite lång och så, så jag behöver tänka på att samla upp hästen. Man känner också att Comet har lite överskottsenergi i vissa av övningar, främst i galoppen.
När vi skulle rida kännde jag att Jag hade lite ont i huvet och tänkte ta en tablett. Men det glömde jag och jag kännde bara av det några gånger tex när vi satt ner i traven ibland. Jag tog en huvudvärkstablett på vägen hem för att jag fortfarande hade ont i huvet. När jag kom hem hade jag riktigt ont i huvet och kände mig inte alls bra. Så jag gick och la mig på en gång. Jag tror att jag somnade ganska fort, men nu har jag vaknat och nyss ätit min middag.

//Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0