Godnatt dagen! Godmorgon religions boken..

Det blev en väldigt mysig dag faktiskt, som jag berättade lite imorse så var det ganska lugnt. Städade lite sen innan farmor och farfar kom och fikade på en jätte god tårta! Blev farmor och farfar istället för kusinerna :P
Sen blev det en liten promenad med lillebror som cycklade. Fotade litegrann, tyvärr orkar jag inte ladda upp något :S Datorn har tagit priset i seg tävlingen. Så tänkte inte utsätta den för sådan press ;)
Efter det har jag inte gjort så mycket, lärt mig två punkter till i Buddismen. Och käkat en jätte god, grillad middag!
Så nu tänkte jag gå och lägga mig, börjar bli lite trött. Men när sängen är nådd, så får man säga godmorgon till religions boken. Vet inte varför men jag pluggar bäst på kvällen, helt galet! 
Imorgon tänkte jag faktiskt ut och jogga lite! Om jag orkar.. Det blir säkert intressant att se hur långt jag orkar innan man får ta en låååång paus för att hämta andan. 
Hörs imorgon!
Antagligen den här tiden klockan kommer stå på senare ikväll.
* natt
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0