Hassela!

Sitter just nu på en hård trästol i Hassela. Men det är helt okej. Vi kom hit ungefär vid tolv. Så vi hann åka en del faktiskt, först trodde vi inte att vi skulle hinna åka. Det gick faktiskt ganska bra. Ramlade ibland ja ;) Men det gick mycket bättre än vad det brukar göra första dagen. När backen stängde så gick vi hem till stugan och hämtade våra badkläder. Det var jätte kul att bada, haha, vi kommer göra det imorgon igen. Uppstigning klockan sju imorgonbitti, suck! Men jag längtar efter att åka, tycker det är extremt kul. Jag åker ju då snowboard, vilket inte Jossan och Bella gör. Så de får vänta på mig lite då och då, eftersom jag inte riktigt åker i samma fart som dom ;) Tyvärr så kan jag inte lägga upp bilder på hur det ser ut här, internet gör det knappt möjligt att skriva ett inlägg :( Så det får komma bilder en annan gång.
Det kommer bli ganska mycket snowboardåkning för mig ett tag! :D Kommer ju åka nu fram till söndag, sen så vecka 14, så åker jag och familjen till Idrefjäll. Bästa fjället jag någonsin vart på! Tyvärr så kommer jag ha extremt dåligt internet då, så kanske kan få till lite bilder eller så inne i värdshuset. Kram så länge! // Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0