Hoppträning!

Idag kommer det vara första hopplektionen utomhus :D Och för första gången på ett tag nu så har jag min älskade vänn Dixie som hopphäst igen. Saknar henne gaaalet mycket ♥ Saknar att hppa Gilbert också, men tror det är bättre att han får vila från hoppningen faktiskt.
Har ingen aning om vad vi ska göra på hoppningen, hoppa såklart. Men vad vi ska träna på. Förhoppningsvis är Dixie lika taggad på träningen idag som hon var för någon vecka sedan, eftersom det är utomhus så kommer hon nog att tycka det är gaanska kul ;)
Nu ska jag gå och ladda kameran och börja packa till Idre, så jag kan komma till stallet så snart som möjligt.
Snutte tjejen i sommras på ridlägret. Jag hade henne i dressyren, och en häst som heter Korban i hoppningen.
Bilden är tagen på henne, till första lektionen på dagen. Borstat henne ren, och till och med gjort en gullig fläta. kom tillbaka för att sadla efter ett tag och då låg hon och sov :) Så himla söt hon är!
Det här är Korban som jag hade i hoppningen, en jätte söt pojke som tyvärr inte står kvar på Roo :(
Kram på er! // Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0