Lång dag som aldrig tar slut.


Nu sitter jag, Bella och Jossan utanför musiken, vi har den här och en till lång lektion kvar. På musiken så jobbar vi i grupper, vi håller på med en låt som vi ska spela upp. Ska göra det idag tror jag, om alla fixar ackord som är med. Tyvärr så är våran ena jobb kamrat en ganska dryg person, så det är lite irriterande men det funkar hyffsat.
Efter det har vi teknik typ väldigt länge, håller på att bygga mini hus. Men tror det får bli lite no istället, behöver repetera lite inför nationella nästa vecka -.- Sen bär det av hemåt för att hämta ridkläder och fika lite innan stallet. Jag ska rida söta Liam idag. Hoppas någon kan göra mig sällskap, annars blir det fett tråkigt :p // Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0