Lunch rast

Nu sitter jag i soffan och käkar lite lunch. Blev pyttipanna med ägg, bara något enkelt ;) Kom hem från marum för ca en halvtimme sedan, det var ganska skönt. Red Minja lite i ridhuset, men det blåste som s*tan, trodde att taket skulle blåsa av. Men det gick bättre än vad det gjorde sist det blåste såhär. Jobbade lite med hennes tempo och lite skänkelvikningar. Det gick helt okej, men tror jag tar en tur ut i skogen imorgon. Hoppas det inte blåser lika mycket bara.
Snart så är det hopplektion på Roo, så måste upp och prata med pappa om jag ska ta bussen eller om han kör mig till färjan. Om det blir bussen så måste jag gå om en kvart. Tycker det tar sån tid att åka buss! :O Det tar liksom en timme att åka till roo, eller skolan. Sen åker jag ju från ena änden av en ö till fastlandet, men endå ;) 
Som tur va så pratade jag precis med pappa och han kör mig till färjan, då kan jag åka kl två istället! 
Men nu måste jag tyvärr gå och fixa disken och lite andra grejjor, så skriver mer när jag kommer hem från stallet.
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0