Matematik

Nu ska vi snart ha ha matte. Skrev ju förut att jag skulle göra matte a och tänkte förklara lite om det. Jag har alltid haft lätt för matte. Så jag har redan från början kommit längre än alla i matten och har haft lätt att förstå nya grejer. I 8an fick jag nianornas mattebok och hade även haft det lite då och då tidigare. Sen nu i nian fick jag en mattebok som innehåller matte a och b från gymnasiet. Innan jullovet gjorde jag nationella proven i matte, dock fick jag inte mitt slutbetyg för att jag gjorde ena provet efter betygen var satta. Men nu jobbar jag med matte a och ska bli klar med iaf det den här terminen. Hellst ska jag ha kommit en bit på matte b också. Men det är "bara" ca 150 sidor kvar tills matte b börjar så har lite att räkna ;)



//Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0