Min dag

Vaknade imorse hemma hos bella, efter en jätte roligt och trevlig kväll!
Vi åkte upp till stallet, och som jag gissade så skulle jag ha Bonito. Det gick faktiskt bra! :D Han är väldigt mysig att rida, men jag lyckas inte alltid. Jag typ rider för mycket, och då blir det knasigt. Kan inte riktigt förklara. Men somsagt så gick det jätte bra tycker jag. Jag brukar inte hoppträna honom. Inga stopp, men jag fick lite hjärnsläpp några gånger så då blev det fel ;) Men oftast gick det bra! Det var bara fyra räcken vi hoppade, men två av hindrerna har vi aldrig hoppat och två andra som är ganska tittiga.
Efter träningen åkte jag hem, käkade lite, tränade, duschade och städade :P Juste! Jag pluggade också! Helt otroligt. 
Nu sitter jag i soffan och knappar på datorn, hehe. Lyssnar på Ulrik Munters låt från melodifestivalen! Den är jätte bra. Får se vad som händer lite senare ikväll, kommer nog fortsätta leka datanörd i alla fall ;)

Tycker den här bilden är ganska skön ;) 
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0