Minja ♥

Tänkte komma med en liten kort presentation av Minja. Eftersom jag skriver en del om henne just nu :) 

Hon är en brun New forest, D-ponny. Hon är född 91, vilket betyder att hon fyller 21 i sommar. Jag kunde inte tro att hon var så gammal när jag läste det på hennes boxvägg :O Max 18 tänkte jag, för jag visste att hon va gammal, men 21 va ju inte direkt det jag trodde. Hon är i alla fall en jätte trevlig ponny. Pigg och glad, speciellt med tanke på hur gammal hon är. I ridhuset kan hon bli ganska seg, men det förstår jag, det är ju inte speciellt kul i ridhuset när man kan vara ute och busa ;) Hon försöker alltid göra rätt. Hon är hur gullig som helst när man pysslar med henne. En perfekt häst helt enklet. Kanske inte helt min typ av häst, men henne gillar jag verkligen! :D
Imorgon är tyvärr sista dagen jag har hand om henne. Men jag tror hon tycker det är skönt att matte kommer hem.
Haha, gulle med läppen ;) 
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0