Morgon bakning! :D

Godmorgon! :D Sitter just nu i soffan, har precis ätit frukost. Det blev en macka med ett glas nyblandad juice. Jätte gott :) Jag somnade nog runt halv ett igår, och jag vaknade kvart i elva. Ni får gärna rätta mig om jag har fel nu, men jag tror att jag sovit lite mer än tio timmar :D Det har jag inte gjort på hela veckan, min vecka har bestått av högst sex timmars sömn. Så det var jätte skönt. Det var extra skönt att ha sovit såhär länge, eftersom jag ska till Skånsta och tävla. Det är en utbyteshoppning, innan jul så kom 20 tejer från Skånsta till Roo och red på våra hästar, och nu kommer 20 av våra ryttare till Skånsta och rider på deras hästar. Det är som en stor ponny cups match :) Det är jätte kul.
Men nu när jag käkat frukost och busat lite med katten, så ska jag ställa mig och baka lite muffins! :D Eftersom min kusin ska fälja med och jag inte riktigt vet om vi kommer fika på Skånsta sen, så tyckte jag att det var lite kul att fixa muffins. Tycker det är jätte kul att baka, speciellt om det är något som jag vill göra, hehe ;)
Klockan ett far vi hemmifrån för att hämta Kajsa ( kusin ), sen blir det Skånsta och en massa goa vänner! Så nu behöver jag fixa lite för att hinna med muffinsen och allt. Hejdå!
Liten bild på söta bus katten Findus.
inte okej att kopiera.
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0