Mycket!

Heeej! :D 
Sitter just nu i soffan och bara slöar, borde egentligen plugga. Jag vet att jag brukar säga så ganska ofta, men det är så det är. 
Jag har extremt mycket i skolan, och ju mer det blir desto mindre får man gjort. Speciellt när man är typ sjuk igen och är trött ;) Efter maten så ska jag se om jag kanske lyckas. Idag i skolan så var det helt okej, börjar bli sjuk igen somsagt :( Så då blir allt tyvärr lite extra jobbigt. Skrev även ett engelska prov som jag missat tidigare, så jag fick ta 16:20 bussen hem. Men det gjorde inte så mycket, för det fanns roligt sällskap på bussen :D Haha!
Tänkte försöka komma med en ny header, men har inte riktigt tid, men det kommer det också :D Berättar senare hur det gick på skånsta igår med lilla hästen Rebecka! Ha det bra så länge! // Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0