Nationella i biologi

Nu har jag just gjort nationella provet i biologi. Det var inte riktigt som jag hade tänkt mig, lätt men ändå svårt. Jag sitter hemma då det blev typ 50 minuters rast när jag var klar och det tar bara ca 5 minuter för mig att gå hem till pappa. Jag ska göra lite so nu eftersom att jag har prov imorgon. Sedan blir det tillbaka till skolan och göra förberedelser inför den praktiska delen av biologin. Efter det har vi lunch sedan matte och sen slut! Sedan blir det av till stallet som vanligt men jag ska inte rida Chrillan då hon ska gå lektion. Jag ska skritta ut Comet då jag ska börja sätta i gång honom efter att han har stått pga knölar på ryggen. Knölarna är inte borta men han ska sättas igång så att han ska vara igång till tävlingssäsongen börjar. Det ska bli jätte mysigt att rida ut då han är en så fin kille och det är helt underbart väder ute!

//Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0