Nyttig

Sen jag blev sjuk har jag försökt att äta nyttigt. Med nyttigt menar jag inte att inte äta sötsaker och så utan att äta mycket frukt, grönsaker och riktig mat. Jag skulle inte försöka sluta äta gosaker för att jag är ett riktigt kakmonster, en godisråtta och alltså en riktig gottegris! ;) Men jag försöker som sagt ändå vara nyttig. Vill vara må bra så jag kan utvecklas så mycket som möjligt i ridningen. Jag vill bli grym på att rida! Och jag sattsar så mycket jag kan.
Om vi inte har någon god frukt hemma kan jag pressa egen juice. Det är både gott och nyttigt! Sen kan man ju pressa på kvällen och spara till frukosten. Det tycker jag är väldigt gott!
Sen har jag varit väldigt sugen på att dra ut och springa, man har tyvärr inga bra skor.



//Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0