Ont i huvet, igen

Idag är jag hemma med ont i huvet precis som förra veckan. Jag har troligen ont i huvet för att jag är/har varit så spännd i nacken och även haft någon sträckning eller något i axeln. Sträckningen eller vad det nu är kommer från när jag ramlade ganska relält i Hassela. Jag hoppade ett ganska stort hopp perfekt och sen kom jag på nästa också hopp och flög förlångt. Jag vet inte helt vad som hände förutom att jag måste ha flygit väldigt långt, landat på vänster sida och glidit en bit. Tror att jag landade ganska hårt på min axel och skrapade upp min höft en bra bit. Nu sitter jag hemma med en vetekudde om axlarna för att försöka bli lite mindre spänd. Igår la jag mig också med en vetekudde om axlarna i min säng och råkade somna. Ingen väckte mig så jag sov nästan 10 timmar i natt, trots det har jag ont i huvet.

//Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0