På bussen!

Sitter just nu på bussen på väg in till berga. Jossan och Bella är i stallet och kommer lite senare, så jag får vänta på dom en stund innan vi åker in till Täby. Vi hade tänkt att kolla på War Horse, men den går inte i Täby och vi orkar inte åka in till stan eller Kista, hehe ;)
Så det får bli affärer istället, men det är kul det också ;) 
Sen bär det av hem till Bella och mys kväll! Ocg imorgon bli det hoppträning, kanske på Boniti. Vet inte riktigt vem jag ska ha, eftersom jag inte kommer ha Gilbert för att han har ont. Och sen så har man inte hunnit byta hästar till dom som behöver byta än. Så kommer inte kunna ha Dixie heller. Längtar, jätte taggad till hopplektion nu :D 
Men nu ska jag lyssna lite på musik ;) 
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0