På väg till Hassela!

Nu sitter vi i bilen på väg till Hassela. Alla vi rootjejer, Bellas pappa och våran mentor åker i en bil. Vi ska till Hassela på klass resa. Där åker man skidor och kan även bada. Ska bli hur skönt som helst! Vi kommer att komma hem på söndag så det blir fyra dagar när man bara kan slappa. Jag kommer ju inte att rida på fyra dagar heller vilket känns ganska konstigt. Men ska ändå bli skönt, kommer att kunna sova hur länge man vill! Det kommer att vara väldigt dålig uppdate när vi är borta då vi inte har några datorer eller något.
Igår hann jag inte göra något inlägg då vi hade teori till klockan åtta och kom hem runt halv nio. Vårar grymma ridlärare visade olika rörelser med sin fina häst, förklarade om dem. Innan teorin rad jag Comet och Chrillan. Det var jätte mysigt, vädret var helt perfekt och jag kunde rida i bara tjocktröja!

//Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0