Ploj!!

Är nu påväg till idrottshallen för att fixa allt inför plojfotona som vi ska ha om nästan en timme! Hoppas det blir bra och jätte super kul ;) Jag kommer vara typ en liten flicka, svart kjol, vita höga knästrumpor, rosa skor, rosa skjorta och höga flätade toffsar ;) Vad tror ni? Tror ni att det bli bra? Jossan och Bella kommer vara killar, antar att dom kommer leka mina brorsor på fotot. Hoppas det blir bra, är faktiskt lite smånervös, hehe.
Efter det bär det av till stallet! Hoppas man hinner byta om innan bussen, har ingen lust att åka, som jag kommer att se ut, till stallet.
Den där saken som sitter på hästen Magic är jag. Det var förra onsdagen, då jag red magic på utebanan, det gick inte speciellt bra. Han ville inte riktigt lyssna, sen så ser ni ju att jag inte riktigt sitter ordentligt om man tänker att det ska vara dressyr ;) 
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0