Pretty Little Liars

Jag har typ kollat på massa avsnitt av PLL (Pretty Little Liars) nu. Tänkte se bara något avsnitt men fastnade lite så det blev 5, hehe. Jag har halkat efter en bit pga för mycket att göra så jag har några avsnitt att kolla ikapp och det kanske blir något till senare!

Pretty Little Liars är en jättebra spännande serie som är inne på sin andra säsong. Den handlar om fyra tjejer vars kompis har blivigt mördad. De får meddelanden och hot från en mystisk person som de försöker få reda på vem det är. Personen undertäcknar sina meddelanden med -A. A tvingar dem att göra saker som gör att de måste såra dem de älskar. När man sett ett avsnitt vill man bara se nästa och nästa. Man blir helt beroende!



Jag kollar på alla serier på http://watchseries.eu/ som jag tycker är en bra sida! Det har inte varit någon serie som jag inte har hittat där, dock är det för det mesta ganska dålig bildkvalité.

//Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0