Shopping dag!

Idag har jag varit och kollat i hästbutiker efter stövlar, väst osv. Först åkte jag och pappa till Stockholms Ridsport. Vilken affär säger jag bara! Åh så mycket jag ville ha där ifrån, skulle gärna ha tagit med mig allt hem ;) Där kollade vi mest på stövlar. Det stövlar jag skulle kunna ha var dock ganska hårda och jag vill hellre ha mjukare stövlar. Så jag får tänka lite på det. Jag har svårt att hitta stövlar då jag har 40 i skostorlek och har en lång och smal vad. Inte kul. I affären fanns massa snygga grejer med bra kvallite och de flesta var märkes grejer. Inte helt billiga grejer, hittade ett underbart pannband för "bara" tvåtusen. Skulle gärna ha tagit med det hem men det blev inte så ;)
Sedan åkte vi och åt på mcdonalds. Chickenbits meny och en donut till efterrätt, mums!


Efter det bar det av till hööks där jag kollade lite på västar. Jag funderade länge och väl på en racesafe väst som tillslut fick följa med mig hem :) Dessutom en mörkblå v-ringad tröja fíck följa med :)



//Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0