Sockerkaka

Nu efter två dagar nästan helt utan sömn så sitter jag nu och ska plugga! Yay. Haha, har så mycket att göra. Men det tror jag inte ni vill läsa om så vi lämnar det.
På långpasset i skolan igår, så red vi på Skånsta. Jag red en liten plutte häst som heter Tyra. Den var jätte söt! :D En busponny som jag tycker att jag är alldeles för lång för, antagligen för tung också. Vet inte riktigt hur hög den är, ska försöka komma ihåg att fråga det nästa tisdag. Men max B-ponny, skulle gissa på en liten B-ponny faktiskt. Och jag är 164 cm lång. Jag är ju inte ens lång, men det känndes lite så igår faktiskt ;)
Sen red jag min vanliga dressyr lektion på Roo! Jag hade Gilbert, och det gick väl hyffsat, lite springigt och okontrolerat ibland och ibland lugnt och fint. Men Jag satt mycket bättre än vad jag brukar! Både på Tyra ocg Gilbert :D Tror det hjälpte att jag var sjuk ett tag så att jag tappade lite muskler, och nu kan jag bygga upp dem på rätt sätt om man säger så :)
Men nu blir det plugg en stund innan jag ska ställa mig och baka en sockerkaka som vi tar upp till farmor & farfar senare idag. Det är så att min farfar fyller år! :D Tror han fyller 76 eller 77, hehe, minns inte riktigt.
Och min älskade mys katt findus ligger i mitt knä och gör mig sällskap i pluggendet. Älskar dig killen ♥
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0