Sol ♥

Sitter i soffan i sovtröjan och tittar ut genom fönstret, och solen lyser! :D Helt okej när man ska upp och pyssla i stallet. Har presis ätit lite frukost och tittar lite halvt på vasaloppet, dom är galna. Snart framme, och det har gått tre och en halv timme.
Jag ska i alla fall inte ut och åka skidor nu, det hade inte gått bra. Dessutom hade nog skidorna gått sönder, medtanke på att det knappt finns någon snö kvar ;) 
Utan jag ska bege mig till stallet och rida med Saga. Sista dagen med Minja idag. Kommer ju träffa henne sen också, anatgligen rida henne någon gång igen men endå. Skönt att Linnèa kommer hem, saknar henne och det tror jag Minja också gör.
När jag kommer hem sedan så blir det lite förberedelser till skolan imorgon, usch! 
Kommer lite om ridturen ikväll sen // Mathilda  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0