Stallmys!

Har varit i stallet ungefär hela dagen. Först var jag på Roo och kollade på den här WE- Clinicen. Det var super kul, och hon var jätte duktig. Hon sa saker som borde vara helt självklart, men som man endå inte tänker på liksom. Så det var nyttigt att lyssna på. Tänkte faktiskt göra något litet av det där med Liam någon gång. Jag tror att han skulle tycka det var ganska kul :) Men eftersom han har pålagringar i sina framknän så får man ju ta det lite lugnt och inte överanstränga hans ben.
Efter clinicen så åkte jag direkt till marum. Det var typ massor med folk där när jag kom dit, men tyvärr hade alla precis ridit. Fixade Minjas saker lite snabbt. Sen så kom Saga dit, en trevlig tjej som har sin häst på marum, så vi bestämde att vi skulle ut och rida ihop. Det var jätte mysigt, solen sken och ja ni vet. Det var liksom allmänt mysigt ;) Tyvärr så var det lite kallare idag än tidigare i veckan. Så det var ganska mycket is på vägarna, det var jätte halt på vissa ställen. Vet inte vad man skulle gjort utan broddar. Haha, men det var väldigt trevligt. Tog med mig Minjas benskydd och träns hem. Tänkte att jag skulle tvätta benskydden från alla lera, så nu hänger dem i pannrummet :) Hennes träns tänkte jag också ta och smörja, som en liten "välkomen hem" present till Linnèa ;) 
Så tänkte ta och sätta mig med det nu, om ca två minuter så öppnar anmälningen till Sollentunas lokal tävling den 14 april. Så ska ta och anmäla mig där också. Skriver mer ikväll sen, kanske kommer få till den där headern också.. man vet aldrig ;) Men nu blir det träns med lite Timbuktu - Fallskärm i bakgrunden. // Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0