Studiedag!

Sitter nu helt slut i soffan. En lång, men trevlig dag i skolan. Skrev ena so provet idag, Hinduismen. Buddismen kommer jag skriva på måndag.  Efter skolan så åkte jag upp till Marum, där pysslade jag lite i stallet och med Liam :D Sen red jag ut med Sandra och Anna. Båda är vuxna och har häst där. Men det var super kul! När vi galloperade så blev min pålle tokig, han tyckte det var galet roligt! :D
Sitter och kollar på Transformers 3. Tänkte läsa lite engelska glosor efter den.
Imorgon har vi studiedag! Känns som lov, haha! Jätte skönt. Behöver lite vila :)
Jag, Bella och Jossan tänkte ta oss in till Täby imorgon eftermiddag, efter att Jossan och Bella vart i stallet och ridit sina skruttisar ♥
Det är ingen hoppträning imorgon, den är flyttad till på lördag. Så efter våran lilla tur till täby, så tänkte vi sova hos Bella tror jag det blir. Så åker vi till stallet tillsammans på lördag! Längtar, saknar mina vänner ;) Även fast jag såg dem för några timmar sedan ;) 
Men nu är det filmdags. Ha det bra! // Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0