Tagga tävling!

Ska gå och lägga mig nu. Behöver sova lite då jag ska gå upp kvart i sju imorgon. Det är sista KM-kvalet i hopning kl tio på Roo! :D
Jag ska ha Gilbert. Hoppas det går bättre än förra gången. I första klassen så kommer jag inte ihåg om vi kom runt på två stopp eller om vi stanna ut oss. Och sedan, på själva kval klassen så gick allt jätte bra, enda tills jag släppte iväg honom på sista och han stanna. Helt och hållet mitt eget slarvfel! Men imorgon ska jag skärpa till mig och hoppas på att det går bra! Det är väldigt få starter, så tävlingen borde vara över runt senast tolv. Ganska skönt endå att det inte håller på hela dagen, eftesom man har mycket plugg. Idag blev det inget pluggande, borde ha gjort det, men fanns ingen ork. Hehe, Har förberett inför imorgon istället. Så nu är allt klart! :D Putsade skor, framlaggda kläder, pengar, det enda som saknas är en god natts sömn. Så nu är det sängen som gäller! :D
Godnatt kramiz! // Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0