Tävling tomorrow!

Imorgon är det tävling! Det är det andra KM-kvalet i hoppning och jag ska ha Kalle. Det är först LD A:0/A:0 som förklass och sedan kvalet LD+5 stil (80 och 85 för mig på D-ponny).
Idag på hoppträningen lyssnade Kalle mycket bättre på mig så är galet taggad till tävlingen nu! Vi är tillbaka där vi va för typ ett par vekor sen, får typ tänka lite dressyr på honom när jag hoppar ;) Smörjde även Kalles träns ordentligt (plockade isär det och så) och putsade på sadelns utsida då jag inte han smörja ordentligt.
Nu ska jag putsa mina skor och sedan plugga *suck*. Fixa skorna e ganska kul, det är liksom en del av tävlingsförberedelserna, men plugga däremot.. Men men har inte så mycket tid så man har inte så mycket till val.
Sen är det bara att ladda upp för tävlingen! :D


//Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0